اعوذ باالله من الشيطن الرجيم        بسم الله الرحمن الرحيم        الحمد لله  رب العالمين .        الرحمن الرحيم .       ملك  يوم الدين .        اياك نعبد و اياك نستعين .        اهدناالصراط المستقيم .       صراط الذين  انعمت عليهم '    غيرالمغضوب عليهم  ولاالضالين
Ieškau Allah prieglobsčio nuo prakeikto šėtono. Vardan Allah, Gailestingojo, Maloningojo. Visa šlove Allah'ui, Visatos Viešpačiui. Gailestingiausiajam, Maloningiausiajam. Teismo Dienos Valdovui. Išties, Tave viena mes garbiname, iš Tavęs mes prašome pagalbos. Išvesk mus į tiesų kelią. Į kelią tų, kuriuos apdovanojai gėrybėmis, o ne tų, kurie nusipelnė Tavo nepasitenkinimo ar paklydo.
 
 
     
 
 

Versija spausdinimui  

MUSULMONO VEDYBOS SU NE MUSULMONE

 Taigi, susituokus musulmonui vyrui ir ne musulmonei moteriai, dažnai iškyla klausimas: „Ar vyras yra atsakingas už tai, kad moteris nenešioja hidžabo?“ Visų pirma reiktų pasakyti, jog musulmonui vyrui nederėtų vesti ne musulmonės. Tai pirma. Labai aiškiai tai pasakau. Nors Allah leido musulmonams vesti al-kitab (knygos) moteris (t.y. krikščiones ir žydes), tačiau tam yra keletas sąlygų. Ir aš norėčiau dabar apie tai pakalbėti. Ta moteris, kurią veda musulmonas, turi atitikti tris sąlygas:

  1. Ta moteris privalo būti neturėjusi lytinių santykių (t.y. turi būti nekalta);
  2. Tokia moteris privalo būti neturėjusi jokių meilužių; (t.y. ji yra tyra ir skaisti);
  3. Tokia moteris negali būti mushrikat; (t.y. ji asocijuoja Dievą su kitais);

Taigi, leiskite man paklausti, kiek jūs surasite ne musulmonių moterų, kurios atitiktų šias kategorijas? Taigi, musulmonas, prieš vesdamas ne musulmonę, privalo įsitikinti, jog ta mergina atitinka visas šias išvardintas kategorijas. Broliai, būkite atsargūs, jeigu žadate vesti ne musulmonę moterį ne musulmoniškoje šalyje, atsiminkite, jog ji bus ta moteris, kuri augins jūsų vaikus. O jeigu kas nors atsitiks tokioje šeimoje, ir tokia šeima sugrius, tai beveik 90% garantuoju, jog ji pasiims ir vaikus. Taigi, įsivaizduokite, jog vis dėlto jūs vedate tokia moterį, ir štai sekmadienis. Jūsų žmona vedasi vaikus į bažnyčią. Penktadienį jūs norite pasiimti juos į Džumą, o ji sako: „Ne, tu jų nesivesi į Džumą, nes aš juos veduosi į bažnyčią“. Taigi, jūs jau esate prigautas. Reikėjo apie tai pagalvoti iš anksto. Galbūt jūs galvojote apie ją, galvojote apie jos grožį, bet negalvojote apie vaikus. Jeigu jus domina statistika, pasakysiu, jog septyniose iš dešimties santuokų, kur susituokia musulmonas su ne musulmone, vyras praranda vaikus. Tokiose šeimose vaikai tampa Kafir (t.y. ne musulmonai arba apskritai ne tikintieji). Štai tokia statistika, todėl mes nerekomenduojame musulmonui vesti kitos religijos atstovę. Tačiau, jeigu jau taip atsitinka, o tai, žinoma, yra jų teisė. Tačiau, broliai, jeigu jūs matote, jog jūsų pasirinkta moteris neina į bažnyčią, neužsiiminėja blogais darbais, klauso jūsų ir yra dora moteris, tai tikrai jums yra leidžiama vesti tokią moterį. Tačiau, neverskite jos tapti musulmone. Palaukite, ir pažiūrėkite, galbūt ji pati savo noru priims Islamą. Ir jeigu ji priims Islamą, dauguma jūsų problemų bus išspręsta.

                                           ŽMONOS PASIRINKIMAS

 Kaip žinote, galimi tokie atvejai, kai antra žmona vyrui būna tikra pagalba, tai kyla klausimas, ar tokiais atvejais pirmai žmonai reikia patarti vyrui, kurią merginą jam paimti į žmonas? Mano atsakymas yra vienareikšmis: „Tai nuostabu“. Sesuo gali pasakyti savo vyrui: „Mielas mano, aš nenoriu, jog vestum kitą, man tai labai nepatinka, tačiau jei jau taip nusprendei, leisk man tau padėti. Leisk man padėti pasirinkti seserį, su kuria man būtų lengviau sutarti. Aš žinau, kas tau patinka, ir aš puikiai žinau, ko tu nemėgsti. Todėl labai prašau leisti man tau padėti pasirinkti kitą žmoną“. Ir brolis, kuris turi tokią žmoną, ir jos neklauso, atvirai pasakysiu yra tikras kvailys. Tegul Allah palaimina tokią seserį, in-shaalah, kuri taip galvoja.

 
Atgal