Pagrindinės maldos “namaz’o” sąlygos:
1. Islamas (buvimas musulmonu),
2. Branda (fizinis subrendimas),
3. Protas (proto branda, proto sveikumas).
Būtinų maldų laikai, jų yra penki:
1. Rytinės “Fadžr” maldos laikas nuo tikrosios aušros iki pat saulės pasirodymo.
2. Vidurdienio "Zuhr" maldos laikas yra nuo to laiko, kai saulė pasiekia savo zenitą ir tęsiasi iki to laiko, kai kokio daikto šešėlis tampa tokio pat dydžio kaip to daiktas.
3. Popietinės “Asar” maldos laikas nuo to laiko, kai šešėlis tampa tokio pačio dydžio, iki saulėlydžio.
4. Vakarinės arba Sutemų „Maghrib“ maldos laikas yra nuo saulės nusileidimo iki pilno sutemimo.
5. Naktinės “I’ša” maldos laikas nuo pilno sutemimo aušros.
Pagrindinės maldos “namaz’o” teisingumo sąlygos: (6 pireš namazo)
1. Al-Taharah min Al-Hadath tai kūno švara nuo nematomos dvasinės nešvaros,
2. Al-Taharah min Al-Najasah tai kūno, rūbų ir vietos, skirtos maldai, švara,
3. Satr al-Awrah tai viso to kas laikoma “a’ura” (Būtinių kūno dalių uždengimas),
4. Al-Waqt (Kad butu atitinkamas maldos laikas),
5. Istiqbal al-Qiblah tai pasisukimas į “Kiblos” pusę,
6. al-Niyyah, “Nijja”, dvasinis pasiruošimas (kiekvienai maldai atskira nijja).
Pagrindinės maldos “namaz’o” teisingumo sąlygos: (6 Maldos metu)
1. Atidarymas Takbir (Takbir al-Iftitah/Tahrima): Pasakyti "Allahu Akbar"
2. Stovėjimas (Al-Qiyam): Stovėti kurį laiką meldžiantis. Už imamo, maldininkai nieko neskaito, tik klausosi imamo, bet kai jis veda maldą tyliai (pvz. “Zuhr” ir “A’sr” arba tylias maldos dalis), tada skaito tyliai, taip kad nemaišytų greta stovintiems.
3. Skaitiniai (Al-Qira'ah): Perskaityti bent tris trumpus šventojo Korano skaitinius stovint maldą metu, pirmuose dviejuose, būtinų maldų “rakatuose”, o visose kitose papildomose maldose, nors po “ają” kiekviename “rakate”,
4. “Al-Ruku”,Lenkimas: Lenktis taip, kad rankos būtų uždėtos ant kelių po šventojo Korano skaitinio baigimo.
5. “ Al-Sajdah/Sudžiūd’as” liečiant maldos vietą kakta ir nosim, be spaudimo, bet nepakanka vien nosim arba vien kakta, išskyrus tuos, kurie turi tam priežastį (žaizdą, skausmą),
6. Qa'da al-Akhirah, sėdėjimas tarp dviejų “sudžiūd’ų” ir prieš atsisveikinimą,
Maldos vieta turi būti maždaug vieno lygio (pvz. jeigu yra skirtumas tarp kojų lygio ir “sudžiūd’o” vietos, daugiau negu 30cm, tai ta vieta netinkama),
“A’uros” ribos pagal Islamo šariatą:
1. Vyro “a’ura”-minimumas, tai kas yra tarp bambos ir kelių (įskaitant kelius),
2. Moters “a’ura”-visas kūnas išskyrus veidą, plaštakas ir pėdas.
Veiksmai, kurie gadina maldą:
1. Visa tai, kas vadinama “hadas”,
2. Kalba, taip pat užmiršus arba suklydus,
3. Malda, kuri neįeina į “namaz’o” sudėtį, arba malda ne arabiškai,
4. Daug lengvų nereikalingų judesių,
5. Nusisukimas nuo “Kiblos”,
6. Valgymas, kas užsiliko tarp dantų, nors tai būtų labai mažai,
7. Kosėjimas ir stiprus dūsavimas be priežasties,
8. Verksmas garsiai,
9. Žaizdos raiščius nukritimas,
10. Sąmonės praradimas,
11. Išprotėjimas,
12. Jeigu atsistoja moteris maldai šalia vyrų arba atvirkščiai,
13. “Auros” pasirodymas,
14. Juokas, taip kad girdėtų greta stovintys.
Tai kas negadina maldos:
1. Jeigu besimeldžiantis pamatė ką nors prašyto, perskaitė tai ir suprato,
2. Jeigu kas nors praėjo priešais besimeldžiantį,
3. Nedideli veiksmai (pasikasymas) arba tai, ko negalima suvaldyti (čiaudėjimas, žagsėjimas),
Nepageidautini veiksmai maldos metu:
1. Rūbų tvarkymasis be priežasties,
2. Pašaliniai judesiai,
3. Galvos pasukimas,
4. Žiūrėjimas į skirtingas vietas,
5. Alkūnių nuleidimas prie žemės “sudžiūd’o” metu,
6. Skaitymas garsiai, tylių maldos dalių metu, taip kad trukdytų greta stovintiems,
7. Užsimerkimas,
8. Žiūrėjimas į viršų,
9. Malda apsirengus rūbais, kuriuose pavaizduoti gyvi sutvėrimai,
10. Malda patalpoje arba šalia kokių nors statulų arba paveikslų, išskyrus nedideliais statulėles arba paveiksliukus, kuriuose pavaizduoti nepilni kūnai, negyvi sutvėrimai. į tai neįeina nuotraukos, išskyrus tas, kuriose pavaizduota kas nors nepadoraus.
11. Malda, kai priešais yra ugnis arba arijos.